fantasi.blo.gg

leva med dålig självkänsla, oro, rädslor och ångest

Kärlek

Publicerad 2014-10-14 00:23:00 i Allmänt,

Det finns en person som bara kom in i mitt liv helt plötsligt utan förvarning. Den person som gav mitt liv en helomvändning och den person som får mig att mp bra och bli glad. Inte trodde jag då att vi skulle gå så här långt, och att det var honom jag skulle älska. Det var något speciellt med honom från början, det visste jag. Hans personlighet var något av det underbaraste.
Efter att ha känt varandra knappt en månad blev vi tillsammans, nu har det gått 2 år och jag har inte ångrat en sekund.
 
När jag hatar mig själv och min kropp säger han att jag är den mest underbara och vackraste. När jag är ledsen så tröstar han mig och bara tar mig i sin famn. Det går nästan inte att beskriva mina känslor för honom. Jag är så kär. Och jag trodde inte ens att jag kunde känna såhär. Han visar ofta hur stolt han är över mig, och att jag är hans flickvän. Han vill att jag ska veta att han älskar mig. Inte är det ågon skillnad om mitt utseende skulle rasa eller om jag plötsligt blev helt åt röven ful, för han älskar mig för den jag är, för min personlighet. Han har sagt att jag aldrig kan bli ful, att oavsett kommer jag att vara den perfekta tjejen i hans ögon.
 
Han frågar alltid om allt är okej. Är jag ledsen vill han veta allt, är jag orolig vill han veta allt. Han vill att jag berättar allt åt honom. Hur många gånger jag än klagat och gnällt om samma sak har han bara sagt åt mig att han finns där och lyssnar, han ger mig lösningar. Han funderar på lösningar på mina problem! han vill alltid veta precis allting och har sagt att jag inte ska hålla någonting jag grubblar på från honom.
 
Han får mig att må så bra. När jag ser honom får jag ett lyckorus i kroppen. Varenda muskel slappnar av när jag får krama honom. Utan honom skulle jag nog inte klara mig längre. Hans ord gör underverk. Bara att veta att han finns där så känns otroligt. Att jag hade sån tur att få en så underbar som han. Jag älskar honom av hela mitt hjärta och vill aldrig förlora honom.
 
Fantasi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fantasi

Inte för att nu någon kanske läser bloggen. Men har ni berättelser eller vill kontakta mig eller bara prata. --> [email protected] Jag pratar med ALLA, och jag vill hjälpa. Syftet med bloggen är att hjälpa andra i samma sits och att kanske få egna tips hur andra gjort. Det är okej för mig att du är anonym!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela